دسته بندی نشده

معرفی بهترین برند های عطر کودک

بهترین برند های عطر کودک

آیا مدتی است به دنبال خرید عطر و ادکلن مناسب کودک می گردید اما نمی دانید کدام عطر را انتخاب کنید؟ نگران نباشید. جای درستی آمده اید. در این مقاله قصد داریم تا چهار مورد از بهترین برند های عطر کودک را که به سادگی نمی توان از آن ها گذشت به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد عطر کودکان می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

انتخاب بهترین های عطر کودک

به طور معمول انتخاب یک عطر سخت تر از انتخاب یک تکه لباس است. در واقع، عطر جدا از اینکه یک اکسسوری ساده است، می تواند شخصیت افراد را نشان دهد.

دوران کودکی دوره اکتشافات است و نوجوانی مرحله ای از زندگی است که طی آن شخصیت رشد می کند و خودش را نشان می دهد؛ بنابراین بسیار مهم است عطری را که برای فرزندتان انتخاب می کنید، از لحاظ شخصیتی مناسب او باشد.

از آنجا که نوجوانان اغلب تحت تاثیر دوستان خود هستند، معمولا تغییر عطر در این دوره بسیار معمول است. با این حال، برای کمک به انتخاب عطر مناسب برای یک نوجوان یا کودک، ابتدا باید مشخص کنید که این عطر متعلق به کدام خانواده بویایی است:

  • خانواده مرکبات
  • خانواده گل ها
  • خانواده خوراکی ها

بهترین برند های عطر کودک

عطر های کودک مندلیف هیچ گونه مواد شیمیایی ای در ترکیبات خود ندارند. عطر های کودک با اسانس های تماما خوراکی و مواد اولیه متفاوت با عطر های بزرگسال تولید می شوند؛ به همین دلیل این عطر ها آسیبی به سلامتی کودک شما نمی زند. مندلیف یکی از بهترین برند های تولید عطر کودک است که در حال حاضر ۴ رایحه پرطرفدار دخترانه و پسرانه را به فروش می رساند؛ و کودکان حس بسیار خوبی نسبت به این رایحه ها نشان می دهند. این رایحه ها عبارت هستند از:

  • پینک پرنسس: رایحه این عطر شبیه به آدامس بادکنکی صورتی است که با استشمام آن حس خوب و ملایمت در مخاطب شکل می گیرد. تمامی عطر های کودک برای استفاده کودکان ۲ تا ۱۰ سال مناسب هستند.
  • بلومیس: عطر اینکردیبل بوی یا بلومیس بویی مانند پاستیل بلوبری دارد که باعث ایجاد حس خنکی می شود. این عطر نیز مانند تمامی عطر های بچگانه مندلیف فاقد جنسیت بوده و قابل استفاده برای پسران و دختران شما است.
  • کندی بار: یکی از محبوب ترین خوراکی ها در نظر بسیاری از کودکان آبنبات با طعم توت فرنگی است. به همین علت برای عطر کندی بار، رایحه آبنبات توت فرنگی را انتخاب شده است تا حس شادابی در کودک شما به وجود آید. مندلیف در ساخت عطر های کودک از موادی که باعث ایجاد حساسیت می شود استفاده نمی کند و شما می توانید با خیال آسوده از عطر های این مجموعه برای کودک خود خریداری کنید.
  • چاکلت تدی: عطر محبوب قلب همه بچه ها و حتی بزرگسالان با رایحه شکلات نوتلا که با رایحه گرم و شیرین و خوشمزه خود احساسی آشنا به شما می دهد و آرامش را برای شما و کودک تان به ارمغان می آورد. این عطر به دلیل ماندگاری رایحه ای که دارد، اغلب اوقات توسط بزررگسالان هم به عنوان بادی اسپلش بعد از استحمام استفاده می شود.

از آنجایی سلامتی فرزندان شما به اندازه خوشحالی شان برای مجموعه مندلیف اهمیت دارد؛ پس با وجود رعایت تمامی موارد بهداشتی در تولید عطر های کودک و استفاده از مواد اولیه مخصوص کودکان، به شما والدین گرامی پیشنهاد می کنیم از اسپری کردن مستقیم عطر روی پوست کودکان خودداری کنید. پیشنهاد مندلیف اسپری کردن عطر ها روی لباس کودکان، بالای تخت، داخل کمد لباس و… است؛ تا فرزند شما بتواند در نهایت اطمینان از این رایحه های دلچسب لذت ببرد.

در ادامه، لیستی از بهترین برند های عطر کودک را با نگاهی به مواد تشکیل دهنده و رتبه بندی آن ها می توانید ببینید.

۱- عطر کودک بربری بیبی تاچ (Burberry Baby Touch)

بهترین برند های عطر کودک

بربری بیبی تاچ یک ادو تویلت سبک است که رایحه مرکبات دارد. این عطر در سال ۲۰۰۲ به بازار آمد و والدین را شیفته خودش کرد.

بربری بیبی تاچ یکی از بهترین برند های عطر کودک بوده و مناسب استفاده در تمام فصول سال است. علاوه بر این، به دلیل نداشتن الکل و ضد حساسیت بودن، برای پوست کودک ملایم است.

کودکان و مادران می توانند بدون هیچ نگرانی از این عطر استفاده کنند زیرا به هیچ عنوان کودک را اذیت نخواهد کرد.

در این عطر، نت های مرکبات با گل ها ترکیب می شوند و پایه ای از مشک، وانیل و شیر ایجاد می شود. این پایه به قدری ساده و شیرین است که به دلیل لطیف بودن می توان آن را زنانه دانست اما برای کودکان پسر و دختر گزینه ای عالی است.

بربری توصیه می کند مادران حین کار کردن از این عطر استفاده کنند تا زمانی که جدا از فرزندشان هستند به ایجاد پیوند کمک شود.

۲-عطر کودک Marmol & Son Batman Baby For Boys

بهترین برند های عطر کودک

اگر به دنبال یکی از بهترین برند های عطر کودک برای فرزند پسرتان می گردید، Marmol & Son بهترین انتخاب است. این عطر برای پسران طراحی شده است اما بسیاری از والدین می گویند پسرانه نیست بلکه این عطر اسپرت است و برای هر جنسی و هر سنی قابل استفاده است.

در تهیه Marmol&Son از رایحه ‌های کاملا طبیعی که در طبیعت پیدا می‌ شود استفاده شده است و همین موضوع باعث می شود از این عطر لذت بیشتری ببرید.

از ترکیبات به کار رفته در این عطر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوندر
  • ترنج
  • هل
  • گل شمعدانی
  • فلفل سیاه
  • پاتچولی
  • مشک
  • عصاره وانیل

این عطر ترکیب لذت بخشی است که رایحه ای آرامش بخش، سبک و در عین حال شیرین ایجاد می کند. لوندر آن را آرامش بخش تر کرده و کودک را در معرض توجه همه قرار می دهد.

۳- عطر کودک Bvlgari Petits And Mamans

3- عطر کودک Bvlgari Petits And Mamans

بولگاری در سال ۱۹۹۷ شروع به تولید عطر برای بچه ها کرد و اکنون بیش از ۲۰ سال است که در این زمینه سابقه کار دارد. اکثر والدین این محصول را تحسین می کنند. این عطر می تواند برای نوزاد و مادر به طور همزمان استفاده شود که به تقویت پیوند کمک می کند.

این عطر دارای نت های گلی است که به کودک شما کمک می کند تا احساس امنیت کند و تماس بین شما و فرزندتان را افزایش می دهد. Bvlgari Petits And Mamans ترکیب خوشمزه ای از هلو سفید، زنبق، وانیل و نت های نارنگی است.

بولگاری با تولید این عطر، رایحه ای ایجاد کرده که ضعیف است اما نه آنقدر ملایم که بتوان از آن چشم پوشی کرد. این عطر طول عمر بسیار بالایی داشته و به همین دلیل برای استفاده روزانه گزینه ای عالی است. می توانید آن را اسپری کنید و تمام روز ماندگاری دارد.

۴- عطر کودک Baby By Tous

Baby By Tous

Baby By Tous در میان عطر های بهترین برند های عطر کودک زیباترین شیشه را دارد. می توانید تا بزرگ شدن کودکتان، شیشه عطر را برای او نگه دارید.

این عطر در اسپانیا تولید شده است و یک ادکلن اسپانیایی محسوب می شود. عطر بسیار خاصی دارد و می تواند گزینه ای مناسب برای فرزند دختر یا پسر شما باشد.

با وجود رایحه تندتری که این عطر نسبت به سایر عطرهای کودک دارد، اما آزاردهنده نیست و بوی تازگی می دهد. در Baby By Tous وانیل شیرین و شیر با هم مخلوط شده و رایحه ای تسکین دهنده ایجاد کرده اند.

علاوه بر همه این ها، این عطر فاقد الکل است و پوست کودک را خشک نمی کند.

نکات قبل از خرید

انتخاب عطر مناسب در دوران کودکی بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی نوجوانان دوست دارند از عطرهای نسبتا سبک استفاده کنند. علاوه بر این، همه کودکان و نوجوانان با رایحه های شیرین، میوه ای یا گلی جذب نمی شوند.

برخی از کودکان برای سرعت بخشیدن به زمان و رشد سریع تر یا به دلیل همذات پنداری قوی با عطرهای بزرگسالان، دلشان می خواهد در سنین پایین از عطرهای بزرگسالان استفاده کنند. آن ها ترجیح می دهند جذب رایحه های پویا، نسبتا تازه و سرزنده شوند و عطر هایی با رایحه مرکبات را بیشتر می پسندند.

به طور کلی هیچ قانونی برای انتخاب بهترین برند های عطر کودک وجود ندارد. انتخاب عطر به میراث بویایی هر فرد و همچنین به محیط کودک بستگی دارد. معمولا عطر هایی که برای کودک انتخاب می شوند باید سبک و لطیف باشند تا کودک را اذیت نکنند. عطر ها همیشه گزینه های مناسب و خاصی برای هدیه دادن بوده اند زیرا به خوبی در خاطر افراد ثبت می شوند. با توجه به ویژگی های کودکان و علاقه آن ها به محصولات آرایشی و بهداشتی می توانیم این هدیه را نیز برای آن ها در نظر داشته باشیم و همچنین با کودک مان از طریق یک بوی آشنا ارتباط عاطفی برقرار کنیم. برای خرید عطر به عنوان هدیه می توانید به قسمت مندباکس سایت مندلیف مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *