دسته بندی نشده

پیشنهاد خرید ادکلن خنک تابستانی

خرید ادکلن خنک تابستانی

همان طور که با آمدن فصل گرما یعنی تابستان، لباس های سبک تر، راحت تر و خنک تر استفاده می کنیم، عطر های مورد استفاده ما نیز باید تغییر کند زیرا عطر ها مدل های بسیار زیادی دارند که هر کدام برای یک آب و هوا ساخته شده اند و می توانند در آن آب و هوای مخصوص خود بهترین رایحه را به شما ارائه دهند. ما در این مقاله در مورد ادکلن خنک تابستانی توضیح داده ایم و بهترین مدل هایی که می توانید از آن ها در تابستان استفاده کنید را نام برده ایم. همچنین برای مشاهده و خرید ادکلن های خنک تابستانی می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

بهترین ادکلن های خنک تابستانی

در این قسمت چند مورد از ادکلن های خنک تابستانی را برایتان معرفی خواهیم کرد که بتوانید راحت تر ادکلن تابستانی خود را انتخاب کنید.

  1. Acqua di parma blu mediterraneo

ادکلن خنک تابستانی

این ادکلن فوق العاده در سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه شد و به عنوان یکی از بهترین ادکلن های آن سال شناخته شد. شرکت تولید کننده این ادکلن، یک شرکت ایتالیایی است که سابقه ای ۱۰۰ ساله در ساخت عطر دارد. این ادکلن دارای پنج رایحه مختلف است که هر کدام حس و حال مخصوص به خود را دارند. این ادکلن رایحه های سبک و تازه ای دارد که برای تابستان فوق العاده هستند؛ به همین خاطر است که این ادکلن یک گزینه عالی هنگام انتخاب میان عطر های مردانه برای تابستان شناخته می شود.

در نت های ابتدایی این ادکلن از موادی مانند ترنج و مرکبات استفاده شده و در نت های میانی نیز زنجبیل قرمز، سدر و گل های مختلف استفاده شده است. در نت پایه که به عنوان نت اصلی ادکلن شناخته می شود و بیشترین ماندگاری را دارد، موادی مانند وتیور، بنزوئین و مشک به کار رفته است.

  1. Aventus Creed

خرید ادکلن خنک تابستانی

اگر در جست و جوی ادکلن خنک تابستانی کمی در مورد دنیای عطر ها مطالعه کرده باشید، احتمالا با ادکلن کرید اونتوس آشنا شده اید و یا حداقل اسم آن را شنیده اید زیرا این ادکلن به عنوان یکی از محبوب ترین ادکلن های دهه گذشته شناخته شده است. این ادکلن در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد و به عنوان یکی از پر فروش ترین ادکلن های این برند معروف تبدیل شد. برای ساخت رایحه این ادکلن ، از زندگی دراماتیک امپراتور ناپلئون الهام گرفته شده است.

این ادکلن در زمان خود به قدری محبوب و موفق بود که برخی از منتقدان این حوزه، این ادکلن را نه تنها به عنوان یک عطر مردانه خنک فوق العاده، بلکه آن را به عنوان بهترین ادکلن تولید شده توسط این برند معرفی کردند.

نت اولیه این عطر شامل توت سیاه، ترنج، سیب و آناناس است. نت میانی نیز از رز، یاس و نعناع هندی استفاده می کند. نت پایه قسمت اصلی عطر نیز از خزه بلوط، مشک، عنبر و وانیل استفاده می کند و رایحه ای فوق العاده را ایجاد می کند.

  1. Bvlgari aqva pour homme

خرید ادکلن خنک تابستانی

عطر بولگاری آکوا پور هوم با این که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و زمان زیادی از آن موقع می گذرد، هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد و به عنوان یک ادکلن خنک تابستانی محبوب شناخته می شود. در این ادکلن از رایحه های تازه و آبی استفاده شده است اما به خاطر وجود رایحه عنبر و نت های چوبی هنوز هم به عنوان یک ادکلن مردانه مورد استفاده قرار می گیرد. این ادکلن برای روز های گرم تابستانی بسیار مناسب است زیرا بسیار سبک است. البته دقت داشته باشید که این ادکلن از نت های عمیق و غنی استفاده نمی کند و به همین خاطر باید بیشتر از آن در عصر ها استفاده کرد.

این ادکلن خنک تابستانی، حس و حال ساحلی را به شما می دهد که باعث می شود برخی از این ادکلن خوششان بیاید و برخی دیگر نیز به خاطر تند بودن رایحه ادکلن از آن استفاده نکنند. علاوه بر این، ادکلن دارای بسته بندی گرد و منحصر به فردی است که بسیار زیبا است و روی میز ادکلن های شما خودنمایی خواهد کرد.

نت ابتدایی ادکلن شامل ماندارین و پتی گرن است. نت میانی نیز از اسطوخودوس، سانتولیا، پنبه و جلبک دریایی پوزیدونیا استفاده می کند. نت اصلی ادکلن یا همان نت پایه نیز از عنبر معدنی، نت های چوبی و مریم گلی استفاده می کند.

  1. Montblanc Individuel

Montblanc Individuel

این ادکلن خنک تابستانی در سال ۲۰۰۳ عرضه شد. این عطر بیشتر از رایحه های شرقی و چوبی استفاده می کند و به عنوان یک ادکلن نسبتا سنگین شناخته می شود. البته ویژگی بسیار خوبی که این ادکلن دارد این است که می توان از آن در تمام فصول سال از جمله تابستان نیز استفاده کرد.

رایحه ابتدایی ادکلن شامل موادی مانند آناناس، گشنیز، رزماری، دارچین، اسطوخودس، توت، نعناع، ترنج و هل می شود. در نت میانی نیز از شکوفه پرتقال، بنفشه، یاس و شمعدانی استفاده شده است. در ساخت نت پایه نیز از چوب صندل، عنبر، نعناع هندی، مشک، تمشک، وانیل، شکلات تلخ، خزه بلوط و خس خس استفاده شده است.

  1. Tom Ford Neroli Portofino

Tom Ford Neroli Portofino

این ادکلن خنک تابستانی، یکی از گران ترین ادکلن های تابستانی است که در بازار جهانی برای ۱۰۰ میلی لیتر آن حدودا باید ۳۲۵ دلار هزینه کنید. این ادکلن نسبت به ادکلن های دیگر رایحه بسیار متفاوتی دارد. نزدیک ترین رقیب این ادکلن در همین لیست، ادکلن Aventus است. این ادکلن تفاوت های بسیار زیادی دارد. برای مثال این ادکلن مانند خیلی از ادکلن ها، از مرکبات استفاده شده است اما در نهایت رایحه مرکبات خود را با رایحه گل های مختلف متعادل می کند.

این ادکلن هم برای تابستان و هم برای پاییز توصیه می شود. اما به خاطر این که رایحه آن کمی به گرمی تمایل دارد، بیشتر پیشنهاد می شود که در پاییز از آن استفاده کنید. رایحه اولیه این ادکلن شامل موادی مانند ترنج، ماندارین، پرتقال، لیمو، اسطوخودس، مرت، رزماری و پرتقال تلخ می شود. نت میانی ادکلن نیز از موادی مانند گل پرتقال آفریقایی، یاسمن، نرولی و پیتوسپوروم و برای ساخت نت های پایه نیز از عنبر، آمبرت و گلپر استفاده شده است.

ضمانت و خرید ادکلن خنک تابستانی در مندلیف

در این مقاله در مورد ادکلن خنک تابستانی صحبت کردیم. متوجه شدیم که با توجه به گرمای تابستان، عطر های مورد استفاده خود را نیز باید تغییر دهیم و بیشتر از رایحه های سبک و خنک استفاده کنیم. به همین خاطر برخی از محبوب ترین ادکلن های تابستانی را نام بردیم و در مورد آن ها توضیح دادیم. اگر از هرکدام از عطر های معرفی شده خوشتان آمد ولی از خرید خود نگران هستید و ضمانت اصالت کالا برای شما پر اهمیت است، نگران نباشید زیرا مجموعه مندلیف روی تمامی بسته بندی های هارد باکس خود پلاک گارانتی دارد.

5 دیدگاه در “پیشنهاد خرید ادکلن خنک تابستانی

  1. حسین گفت:

    جالب بود. تشکر

  2. ابراهیم گفت:

    سلام گرید اونتوس بهترین شاهکار ادو پرفیوم مطابق با فصل تابستان

  3. مهدی گفت:

    آکوا دیپارما اسم برند
    بلو مدیترانه هم یک لاین
    حالا اسم عطر مورد نظرتون رو باید می نوشتید که …..

  4. رضا گفت:

    یه عطر خوشبو . میخام

  5. حمید گفت:

    ورساچ پر هوم و یا ایزه میاکه بلو تو هر محیطی اینها را قورت میدن? اونها هم لطفا پرزنت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *