دسته بندی نشده

معرفی بهترین ست ادکلن و اسپری مردانه

ست ادکلن و اسپری مردانه

عطر ها، ادکلن ها و اسپری ها همگی ترکیبی از الکل، آب و روغن های معطر با درصد های متفاوت هستند که بر روی بدن اسپری می شوند تا رایحه ای مطبوع ایجاد کنند. عطر ها بر اساس غلظت روغن معطر به دسته های مختلف با قیمت های متفاوت تقسیم می شوند. به عبارت ساده، کیفیت عطر با نسبت آب، روغن معطر و الکل موجود در آن تعیین می شود. امروزه برند های مختلف دسته بندی های متفاوتی را از نظر کیفیت عرضه می کنند. عطر سازان معمولا با تغییر دادن نسبت اسانس ها، ست ادکلن و اسپری مردانه و زنانه با رایحه های متنوعی تولید می کنند. طیف وسیعی از روغن های معطر مانند یاسمین، رزماری، روغن های مرکبات و اسطوخودوس در عطر استفاده می شود. عطرهایی که غلظت روغن بیشتری دارند رایحه قوی تر و ماندگاری بیشتری دارند.

تفاوت ادکلن و اسپری

تفاوت ادکلن و اسپری

عطر، ادکلن و اسپری بدن اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند؛ اما هر محصول منحصر به فرد است و عملکرد خاصی دارد. ممکن است کمی گیج شوید و بپرسید تفاوت بین ادکلن و اسپری بدن چیست؟ همچنین ممکن است بپرسید که چرا عطر گران تر از اسپری بدن است؟

برای دانستن تفاوت بین این دو محصول و انتخاب بهترین ست ادکلن و اسپری مردانه ، بهتر است به هدف استفاده از هر محصول نگاهی بیاندازیم.

ادکلن ها در واقع فقط یک نسخه سبک تر از عطر و ادو تویلت هستند. این خوشبو کننده های جذاب اغلب حاوی روغن و غلظت کمتری هستند و نسبت روغن آن معمولا بین ۲ تا ۴ درصد است. ماندگاری بوی ادکلن زیاد نیست و تقریبا حدود دو تا سه ساعت باقی می ماند.

تفاوت اسپری بدن با ادکلن در این است که اسپری رقیق تر است و به طور قابل توجهی غلظتی کمتر از انواع ادکلن ها دارد. علاوه بر این، بوی اسپری بدن معمولا ملایم تر از ادکلن است و ماندگاری کمتری نیز دارد. این محصول سبک نه تنها شما را خوشبو می کند؛ بلکه احساس تازگی و طراوت به بدن می دهد. اسپری معمولا مستقیما بر روی پوست اعمال می شود. همچنین آن ها گزینه ای مقرون به صرفه برای استفاده روزانه نسبت به ادکلن هستند.

معرفی بهترین ادکلن و اسپری مردانه

وقتی صحبت از خرید یک هدیه عالی برای مردان به میان می آید، معمولا بهترین گزینه انتخاب یک ست ادکلن و اسپری مردانه است که در اکثر مواقع آن ها را بسیار خوشحال می کند. در ادامه شما را با تعدادی از آن ها آشنا می کنیم.

  1. ست چهار تکه مردانه Coffret

ست چهار تکه مردانه Coffret

برند English Laundry طرفداران بسیاری دارد و معمولا استفاده از آن نشان دهنده حرفه ای بودن، اعتماد و اقتدار است. ست هدیه Coffret برای مردانی که سفر های کاری بسیاری دارند و از برجسته شدن نمی هراسند، عالی است.

این مجموعه محبوب ترین ادکلن های برند English Laundry را دارد که در یک کیف چرمی بسیار شیک و زیبا عرضه می شود. این بطری های کوچک فضای کمی اشغال می کنند و همراه خوبی در سفر های کوتاه و طولانی هستند.

  1. ست ادکلن و اسپری مردانه Bvlgari

ست ادکلن و اسپری مردانه Bvlgari

مانند تمام محصولات بولگاری، این ست ادکلن مردانه نیز از بالا ترین کیفیت برخوردار است و به گونه ای طراحی شده است که محصولی درجه یک را عرضه کند. با خرید این ست کامل و پنج تکه، می توانید رایحه های مختلف برند معتبر بولگاری را یکجا داشته باشید.

مزیت مهم دیگر این مجموعه اندازه کوچک آن است؛ بنابراین می توانید به راحتی آن را در کیف ورزشی یا چمدان خود قرار دهید و همیشه به همراه داشته باشید. هر عطر این مجموعه جذابیت منحصر به فرد خود را دارد و فقط با ۱ یا ۲ بار اسپری کار خود را به درستی انجام می دهد. این یک هدیه عالی برای مردانی است که به دنبال عطری با کیفیت بالا هستند.

  1. ست هدیه مردانه Giorgio Armani Mini Attitude

ست هدیه مردانه Giorgio Armani Mini Attitude

برند جورجیو آرمانی در زمینه تولید ست ادکلن و اسپری مردانه ، شهرت دیرینه دارد. این مجموعه فوق العاده گواهی بر این شهرت است و شامل پرفروش ترین عطر های جورجیو است. در واقع هنگام خرید مجموعه هدیه Giorgio Armani Mini Attitude، این شانس را خواهید داشت که عطر های برتر و متمایز آرمانی را با هم و در یک جعبه داشته باشید. هر یک از عطر های آن، رایحه ای منحصر به فرد دارد که تنوع بسیاری را ایجاد می کنند.

  1. ست هدیه Ralph Lauren Polo Variety

ست هدیه Ralph Lauren Polo Variety

این ست هدیه کوچک مردانه ساخت برند معتبر پولو است. ادکلن های این مجموعه کادویی بسیار شیک و جذاب هستند.

هر یک از رایحه های موجود در این ست ادکلن و اسپری مردانه ، برای یک فصل مناسب است. به عنوان مثال قرمز آن برای فصل پاییز، مشکی برای فصل زمستان، سبز برای بهار و آبی با طراوت برای فصل تابستان طراحی شده است.

این پک یک هدیه عالی برای افرادی است که می خواهند یک ترکیب فصلی داشته باشند.

  1. ست هدیه Paco Rabanne Miniature

ست ادکلن و اسپری مردانه

Paco Rabanne یک طراح عطر فرانسوی با اصالت است که محصولات تولیدی آن طرفداران بسیاری دارد. او یک غول در صنعت عطرسازی است. ست مینیاتوری پاکو رابان به طور اختصاصی برای مردان برجسته، با اعتماد به نفس و جوان طراحی شده است.

مجموعه مینیاتوری Paco Rabanne به شما این امکان را می‌ دهد که پنج عطر مردانه معروف این برند را همه جا همراه خود داشته باشید. با توجه به اندازه کوچک هر یک از آن ها، حمل این مجموعه سخت نیست و به راحتی داخل چمدان یا کیف ورزشی جا می شود.

این مجموعه شامل Invictus و ۱ Million محبوب است که هر دو در صدر لیست پرفروش ‌ترین عطر های مردانه قرار دارند.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای همسر، پدر یا برادر خود هستید، ست ادکلن و اسپری مردانه انتخاب بسیار مناسبی است. برند های مختلف خوشبو کننده هایی با کاربرد های متفاوت و رایحه های متنوع تولید می کنند که می تواند نظر تمام اقشار جامعه را به خود جلب کند. در مقاله پیش رو می توانید با تعدادی از بهترین ست های ادکلن موجود در بازار آشنا شوید و با توجه به سلیقه و علاقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برندهای عطرسازی و خرید انواع عطر ها به سایت مندلیف مراجعه کنید و همچنین برای انتخاب عطر خود از سرویس مندپیکستر بهره ببرید و عطر خود را در درب منزل یا محل کار تست کنید و آن را خریداری کنید همچنین این مجموعه همراه با عطر سفارشی شما، ضمانت اصالت کالای مندلیف که با امضای مدیر مجموعه است، همراه جعبه عطر ارسال می کند.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین ست ادکلن و اسپری مردانه

  1. حمید گفت:

    سلام. فکر کنم کلا با ورساچ و البته تا حدودی با Dior قهرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *