دسته بندی نشده

معرفی برترین عطر محرک زنانه موجود در ایران

عطر محرک زنانه

پنجمین حس از حواس ما بویایی است و به همین دلیل رایحه هایی‌ که حاصل از استشمام عطر ها هستند بسیار اهمیت دارند و می ‌توانند تأثیر عمیقی بر ذهن و احساسات افراد داشته باشند. گاهی اوقات یک عطر می‌ تواند شما را به گذشته ببرد و به یاد خاطرات خوشی که داشته ‌اید بیندازد یا یادآور فرد عزیزی باشد که همیشه آن رایحه خاص را استفاده می ‌کرده است. اگر به دنبال یک عطر مناسب برای قرار های عاشقانه با شریک زندگی یا پارتنر احساسی خود می‌ گردید، ما به شما بهترین عطر محرک زنانه موجود در ایران را معرفی خواهیم کرد.

بهترین عطرهای محرک زنانه می‌ توانند شما را فوق‌ العاده جذاب نشان دهند و کشش فرد مقابلتان را به سمت شما بیشتر کنند. در واقع ما هرگز نمی‌توانیم تأثیر یک عطر جذاب و سکسی را در برانگیختن احساسات شریک احساسی ‌مان و گرم‌ تر نشان دادن رابطه‌ مان نادیده بگیریم. این عطرها توانایی این را دارند تا به‌ طور ناخودآگاه تصویر ذهنی دلربا و زیبا و خوبی را از شما در ذهن دیگران باقی بگذارند.

معرفی بهترین کلکسیون عطر محرک زنانه برای سال جدید

عطر محرک زنانه

در روابط عاشقانه، زن ها یک قسمت قدرتمند ماجرا هستند و برای نشان دادن هر چه بیشتر جذابیت‌ ها، زیبایی، قدرت شهوانی خود و به ‌زانو درآوردن شریک شان از عطری با رایحه سکسی و تند و خاص استفاده می کنند. در ادامه بهترین عطرهای مناسب برای قرار های عاشقانه را به شما جذاب‌ ترین بانو های این سرزمین معرفی خواهیم کرد. هنگام انتخاب عطر باید توجه کنید که به دنبال بهترین ‌ها و خاص‌ ترین‌ ها بگردید. ما برای اینکه در بین گزینه‌ های زیادی که در دسترس است و می ‌توانید در سایت ‌های ایرانی و خارجی مشاهده کنید، گلچینی از بهترین‌ ها را برای نشان دادن اعتماد به‌ نفس بالای شما در رابطه و احساسات تان جمع‌آوری کرده ‌ایم.

  • عطر تیری موگلر الین ادو پرفیوم (Alien eau de parfum)

عطر تیری موگلر الین ادو پرفیوم (Alien eau de parfum)

عطر تیری موگلر الین ادو پرفیوم منحصر به‌ فرد سکسی زنانه در سه حجم ۳۰ و ۶۰ و ۹۰ میل توسط کمپانی سازنده اش تولید ‌شده و در جهان فروش بسیار بالایی دارد. الین یک تجسم از الهه خورشید و آرامش است و با رایحه جادویی خود، نیرو و خلاقیت هر زن جذابی را نمایان می‌کند. خانم‌ هایی که از این عطر استفاده می‌ کنند خارق ‌العاده به نظر می رسند. در این عطر محرک زنانه رایحه قوی گل یاس همراه با نت‌ های چوبی و عنبر پیوند خورده و نمایش‌ دهنده شخصیت یک زن جسور هستند. ادوپرفیوم تری موگلر الین رایحه ‌ای ترکیبی و معمایی دارد که این ویژگی را به صاحب خود نیز القا می کند و ترکیب عطر چوبی و گرم آن یک ترکیب اسرارآمیز و ماندگار را ایجاد می کند.

نت ابتدایی: نت ابتدایی ‌تری موگلر از آفتابگردان (sun flower- گل خورشید) است که از کشور هند به ارمغان آورده شده و نشان‌ دهنده قدرت و زیبایی و ظرافت عطر در عین رایحه قوی آن است. این گل یک پیشکش معنوی است و نمادی از زنانگی و مقدس بودن است.

نت میانی: نت میانی این عطر نماد یک راز است و شامل نت‌ های چوبی از چوب کشمران است. رایحه چوبی و گرم همانند گرمای خورشید و وجود مشک در آن تمام حواس اطرافیان را متوجه شما خواهد کرد.

نت پایانی: این نت ترکیبی مدرن و ملایم از عنبر سفید است که می‌ توان رایحه آن را ماندگار تر از موهر سفید دانست.

بطری این عطر محرک جذاب از جنس آمیتیست است و با تراشه‌ های الماس به شکلی خاص و زیبا برش خورده است تا شما تجربه استفاده از یک عطر چوبی گرم تشکیل‌ شده از چوب کشمران و عنبر سفید را به خاص ‌ترین حالت ممکن داشته باشید.

  • ادکلن شنل چنس (Chanel Chance Eau de Toilette)

ادکلن شنل چنس (Chanel Chance Eau de Toilette)

ادکلن شنل چنس یکی از پرطرفدار ترین عطر های زنانه در ایران است و کمتر کسی هست که اسم این ادوتویلت را تا حالا نشنیده باشد. این عطر محرک زنانه در چهار حجم ۱۵۰، ۱۰۰، ۵۰ و ۳۵ میل به فروش می ‌رسد. این عطر با رایحه گلی که دارد در لحظه اول شما را به یاد شادی ‌ها و خاطرات روز های خوب می‌ اندازد. رایحه این عطر گرم است و ترکیبی از فلفل صورتی، عنبر پاتچولی و یاس است که آن را غیر قابل‌ پیش ‌بینی، در حال تغییرات پیوسته و تند و سرشار از احساسات کرده است. بطری این عطر به‌ صورت دایره ‌ای طراحی ‌شده و سری اسپری آن باعث شده است تا حمل و استفاده از آن راحت ‌تر باشد.

  • معرفی ادکلن زنانه هالووین Halloween

معرفی ادکلن زنانه هالووین Halloween

مکس گاوری ادکلن هالووین را برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ وارد دنیای عطر ها کرد. رایحه این عطر گرم و گلی کهربایی است و نشانگر یک زن مرموز و جذاب است. وجود نت‌ های ملایم مانند موز سبز، بنفشه و لیموترش احساسات رمانتیکی را بین طرفین منتقل می‌ کند. این ادوتویلت در حجم ‌های ۳۰ و ۵۰ و ۱۰۰ میلی ‌لیتری در بطری با طراحی ساده و شیک به فروش می‌ رسد.

نت ابتدایی: بنفشه، امواج دریا، برگ موز

نت میانی: بنفشه، مگنولیا، زنبق، فلفل و گل سرخ

نت پایه: چوب صندل، وانیل ماداگاسکار، درخت مرمکی و عود

  • معرفی ادکلن بلک اوپیوم (YSL Black Opium)

معرفی ادکلن بلک اوپیوم (YSL Black Opium)

ادکلن بلک اوپیوم یک عطر محرک زنانه با رایحه بهشتی برای افرادی است که به دنبال مجذوب کردن دیگران به خود هستند. این عطر نشان ‌دهنده شهوت، هیجانات درونی و احساسات اسرار آمیز است و از سال ۲۰۱۴ با ورود به دنیای عطر ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ابتدا با استشمام رایحه این عطر ترکیبی از قهوه، بادام، گلابی و فلفل صورتی را احساس خواهید کرد. این عطر گرم و مست‌ کننده می ‌تواند توجه مرد رویا های شما را به خود جلب کند.

  • ادکلن بلک ارکید تام فورد (Tom Ford Black Orchid)

عطر محرک زنانه

ادکلن تام فورد بلک ارکید یک ادکلن با رایحه شرقی است که کاملاً به ویژگی‌ های شخصیتی یک زن جسور و جذاب و با شخصیتی پیچیده مطابقت دارد. بلک ارکید برای اغوا کردن مرد رؤیا های تان و نشان دادن یک عطر کلاسیک شیک و مرموز بهترین انتخاب است و با نت‌ های ابتدایی ترافل، نارنج و یاس توجه هر فردی را به شما جلب می‌ کند. این عطر رایحه‌ ای گلی و تند در قلب خود دارد و پایه آن نیز رایحه‌ ای چوبی با ترکیبی از شکلات و وانیل است.

جمع ‌بندی بهترین عطر محرک زنانه

قدرت زن ها در تاریخ و زندگی مردان را نمی ‌توان نادیده گرفت. یکی از ویژگی‌ های یک زن قدرتمند و جذاب استفاده از یک عطر پرقدرت و وسوسه برانگیز است که می‌ تواند نشان‌ دهنده خلق ‌و خو و احساسات درونی ‌تان باشد. استفاده از یک عطر با رایحه منحصر به‌ فرد می ‌تواند شما را در ذهن همه ماندگار کند و حس لوکس بودن را به زندگی روزمره شما بیاورد. با استفاده از یک عطر محرک زنانه می ‌توانید جذاب ‌تر، پرانرژی ‌تر، ارزشمند تر و متفاوت ‌تر از همیشه به نظر برسید.

با ایده و پیشنهاد مجموعه مندلیف عطر های زنانه نام برده را می توانید به علاوه چندین عطر دیگر با سرویس مندپیکستر درب منزل خود تست کنید و سپس خریداری کنید. اگر هم از انتخاب خود مطمئن هستید، می توانید عطر مورد علاقه تان را به صورت آنلاین از سایت مندلیف بخرید.

2 دیدگاه در “معرفی برترین عطر محرک زنانه موجود در ایران

  1. ناشناس گفت:

    ??دارک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *