راهنمای خرید عطر

معرفی انواع ادکلن اصل مردانه

ادکلن اصل مردانه

 امروزه ادکلن ها علاوه بر یک کالای لوکس، نشان دهنده شخصیت شما نیز است. مراقب باشید تا ادکلنی را که انتخاب می کنید اصل باشد و فریب فروشندگانی که ادکلن تقلبی می فروشند را نخورید. برای خرید ادکلن اصل مردانه باید به ویژگی های مختلفی مثل املای درست برند بر روی شیشه، هزینه معقول، درج اسم کشور تولید کننده بر روی جعبه و یا خود شیشه، رنگ و یکنواخت بودن محلول، گزینه مرجوع کردن محصول در صورت تقلبی بودن و از همه مهم تر بوی خوش و واقعی آن توجه ویژه ای داشته باشید. در ادامه شما را با چند نمونه از ادکلن اصل مردانه آشنا خواهیم کرد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن های اصل به سایت مندلیف مراجعه کنید.

قدرت یک ادکلن خوب را هیچ وقت دست کم نگیرید. با استفاده از یک ادکلن اصل مردانه بی نظیر، می ‌توانید احساسات و خاطراتی فراموش نشدنی بسازید. اگر درباره ادکلن خود مطمئن نیستید و به دنبال ادکلن جدیدی می‌گردید، توصیه می‌کنم ادامه مطلب را از دست ندهید.

باربری بریت مردانه

باربری بریت مردانه

این ادکلن اصل مردانه که در سال ۲۰۰۴ به بازار عرضه شد، دارای هر دو جنبه مدرن و سنتی است. باربری بریت که از عطرهای مردانه چرمی و تند، خود را جدا کرده است با رایحه های پرتقال، ترنج و نارنگی سبز شروع می شود و به زنجبیل، گل رز وحشی و دانه تونکا تبدیل می شود. چوب سرو تند، جوز هندی و مشک خاکستری موجود در این ادکلن، رایحه متمایز لندن را به شما ارائه می دهد. آنقدر بی نظیر است که شما در هر جای دنیا می توانید از آن استفاده کرده و رضایت کاملی داشته باشید.

بلو د شانل

بلو د شانل

بلو د شانل بدون شک یکی از شناخته شده ترین و دوست داشتنی ترین ادکلن های جهان است. این ادکلن در سال ۲۰۱۰ توسط خانه فرانسوی شانل منتشر شده است و به استانداردی برای رایحه های دریایی تبدیل شده است که امروزه بسیار میان مردم دنیا رایج است. این ادکلن اصل مردانه، در هر زمان و در هر مکان برای شما کار خواهد کرد و روحیه بسیار خوبی را به شما منتقل می کند. همچنین با داشتن رایحه های قوی از گریپ فروت، احساسات بی نظیری را به شما می دهد احساساتی که هیچگاه تجربه نکرده اید.

آکوا دی پارما کلونیا

آکوا دی پارما کلونیا

در این بخش شما را با این ادکلن اصل مردانه ایتالیایی در فرم رایحه مرکبات و چوب آشنا می کنیم. با استفاده بسیار کمی از این ادکلن، به سواحل سیسیل منتقل می شوید. احساسی شبیه به احاطه شدن توسط رایحه های لیمو، ترنج، پرتقال و رزماری خواهید داشت Colonia در سال ۱۹۱۶ تولید شده است. پایه این ادکلن مردانه از مشک، وتیور چوبی، چوب صندل و نعناع هندی تشکیل شده است که رایحه پایانی آن شبیه به اسطوخودوس و رز بلغاری است. با استفاده از این ادکلن اصل مردانه، بوی خوش را به خود و اطرافیانتان هدیه دهید.

لالیک انکرو نویر

لالیک انکرو نویر

خرید ادکلن مردانه لالیک به شما این احساس را می دهد که وسط جنگل در هنگام غروب ایستاده اید و رایحه چوبی این ادکلن باعث می شود که حس کنید قطعه چوبی در جنگل در حال سوختن است.

این ادکلن با رایحه چوب درخت سرو، چوب ترمه و مشک، حس نابی را به شما هدیه می دهد. نکته جالب اینجاست که شما یا آن را دوست دارید یا از آن متنفرید و هیچ حد وسطی وجود ندارد. این ادکلن از سال ۲۰۰۶ که به بازار آمده است، طرفداران خاص و بی شمار خود را دارد.

دیور ساواج

دیور ساواج

این ادکلن را اغلب با بلو دی شانل مقایسه می کنند زیرا هر دوی آن ها رایحه های متنوع و بوی کلاسیکی دارند. در حالی که رایحه ادکلن اصل مردانه شنل جذاب تر و خنک تر است اما ساواج دیور دارای رایحه های فلفلی گرم تر است و در انتها مرکبات ترنج، رایحه آن را تکمیل می کنند.

ساواج را به مردانی که تنوع طلب نیستند و فقط می خواهند برای یک عطر هزینه کنند پیشنهاد می دهیم زیرا بویی متعادل دارد که اغلب همه پسند است.

ایسی میاکه پورهوم

ایسی میاکه پورهوم که از سال ۱۹۹۴ جزو بهترین عطرها شناخته می شود، به راحتی با رایحه های آغازین مرکبات ژاپنی، به همراه لیمو و ترنج نسبت به بقیه ادکلن ها متمایز است. اما تعادل ایجاد شده بین رایحه تنباکو، جوز هندی و وتیور است که آن را به یک عطر پیچیده برای مردان بالغ تبدیل می کند. این ادکلن را در یک شب گرم تابستان استفاده کنید، همینطور در یک قرار خاص می تواند گزینه ای بی نظیر برای شما باشد.

ژان پل گوتیه

ژان پل گوتیه

یکی از دلیل های تمایز این ادکلن مردانه اصل، بطری نیم تنه آن است که به راحتی در همه جا قابل تشخیص است. با داشتن رایحه وانیل، نعناع و اسطوخودوس به عطری بی نظیر تبدیل شده است که جزو پرفروش ترین ادکلن هایی است که در ابتدای سال ۱۹۹۵ عرضه شد این ادکلن تعادل ظریف و دلپذیری از مرکبات، گل و رایحه شیرین را ایجاد می کند. به دلیل ترکیبات ناب آن است که تقریباً بعد از ۲۵ سال، هنوز مورد علاقه مردان جوانی است که می خواهند رایحه ای خاص و کلاسیک داشته باشند.

رالف لورن پولو گرین

ادکلن رالف لورن پولو گرین که از سال ۱۹۷۸ یک ادکلن‌ اصل مردانه و کلاسیک آمریکایی بوده است که مطعلق به ورزشکاری است که با پیشرفت خود، تبدیل به یک نجیب زاده شد. در ترکیبات این ادکلن، گل نخواهید یافت، اما این بدان معنا نیست که بویی زمخت دارد. پایه چرمی و دودی آن با رایحه های چوب مخروطی، خزه و وتیور تقویت شده است. مصرف کم از این ادکلن اصل مردانه، به شما رایحه مطلوبی را ارائه می دهد و مصرف زیاد آن توصیه نمی شود.

انتخاب ادکلن اصل مردانه

امروزه با روش های به روز و جدید، تشخیص یک ادکلن اصل مردانه بسیار سخت شده است. اما امیدواریم با ادکلن هایی که به شما معرفی کردیم و مواردی که در مقدمه ذکر کردیم، مشکلی در خریدن ادکلن خود پیدا نکنید و از همه مهم تر اینکه فریب فروشندگان متقلب را نخورید. هیچ وقت فراموش نکنید که یک ادکلن عالی می تواند بیانگر شخصیت و ویژگی های منحصر به فرد شما باشد. یکی از خدمات سایت مندلیف تست عطر و ادکلن به صورت رایگان در درب منزل شماست تا با هوشیاری تمام و از جایی مطمئن ادکلن یا عطر مدنظر خود را تهیه کنید تا در استفاده از آن با مشکلی مواجه نشوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *