دسته بندی نشده

بررسی خصوصیات انواع عطر بچگانه

انواع عطر بچگانه

آیا به دنبال ایده مناسب برای هدیه برای فرزندان خود هستید؟ انواع عطر بچگانه می تواند هدیه مناسب و به یاد ماندنی باشد که فرزند شما از آن بسیار استقبال کند. اما این عطر باید آگاهانه انتخاب شود تا کودک شما از آن استفاده کرده و عطری که شما برایش هدیه گرفته اید را دوست داشته باشد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مندلیف مراجعه کنید.

چگونه یک عطر برای کودک یا نوجوان انتخاب کنیم؟

انتخاب عطر می تواند دشوار و بسیار پیچیده تر از انتخاب لباس باشد. در واقع، عطر حتی برای کودکان نیز به عنوان یک معرف شخصیت حساب می شود پس شناخت انواع عطر بچگانه اهمیت زیادی دارد.

دوران کودکی دوران کشف است و نوجوانی مرحله ای از زندگی است که با خودشناسی همراه است و طی آن شخصیت رشد می کند. بنابراین بسیار مهم است که عطری را انتخاب کنید که مناسب نوجوان یا کودکی باشد که می خواهید آن را به او پیشنهاد دهید.

نوجوانان اغلب تحت تاثیر دوستان خود هستند و خاص و متفاوت بودن برایشان بسیار مهم است پس شاید از عطر های معمولی استفاده نکرده و به دنبال عطری خاص باشند. برای انتخاب عطر مناسب راهی دشوار پیش رو خواهید داشت؛ اما نگران نباشید چرا که می توانید با مطالعه و کسب اطلاعات درباره انواع عطر بچگانه متوجه شوید مناسب ترین عطر برای فرزندتان نسبت به سلیقه و شخصیت او چیست.

برای انتخاب عطر باید به صورت کلی انتخاب کنید که تصمیم دارید رایحه عطر فرزندتان جزو چه گروهی باشد.

آنچه باید قبل از انتخاب عطر برای کودک بدانید

به نکات ظریف در انتخاب عطر توجه کنید

مهم تر از همه، باید بدانید که یک عطر به طور تصادفی انتخاب نمی شود. وقتی عطری ما را جذب می کند یا به ما احساس می دهد، به این دلیل است که با میراث بویایی ما مطابقت دارد، که مجموع تمام تجربیات بویایی و چشایی ثبت شده در گذشته است. این میراث از سنین جوانی ساخته شده است و به ویژه قبل از ۷ سالگی در حافظه ما ماندگار شده است و از طریق تجربیات، سفرها، تماس با طبیعت، مزه ها و دیگر کشفیات بویایی و چشایی که انجام می دهیم غنی می شود. پس انتخاب میان انواع عطر بچگانه باید هوشمندانه باشد.

آنچه باید قبل از انتخاب عطر برای نوجوان بدانید

توجه کنید، دوران نو جوانی برای پسر یا دختر جوان دوران سختی است. این مرحله با اولین احساسات، اراده برای جلب رضایت و درخواست توجه مشخص می شود. یک عطر خوب به نوجوانان کمک می کند تا اعتماد به نفس داشته باشند. در اینجاست که اهمیت شناخت انواع عطر نو جوانان مشخص می شود. به طور کلی، نوجوانان دوست دارند از عطرهای نسبتاً سبک استفاده کنند. علاوه بر این، همه کودکان و نوجوانان جذب رایحه های شیرین، میوه ای یا گلدار نمی شوند.

باید بدانید که فرزندان شما در انتخاب میان انواع عطر بچگانه بسیار حساس هستند. برخی از کودکان می خواهند در از ابتدا از عطرهای بزرگسالان استفاده کنند. شما در هر صورت باید مراقب باشید که عطرهای بیش از حد کودکانه را انتخاب نکنید و در میان انواع عطر بچگانه بهترین آنها را نسبت به سن و شخصیت فرزندتان برگزینید.

عطرهای کودک و نوجوان

عطرهای کودک و نوجوان

عطرهای کودکان و نوجوانان رایحه های ترکیبی یا تکی دارند. این رایحه های تازه با رایحه مرکبات یا رایحه های معطر ترکیب می شوند. انواع عطر بچگانه با رایحه های تازه و سبک با نت های میوه ای مناسب برای کودکان و نوجوانان به شرح زیر است:

  • Light Blue Dolce Gabbana
  • O Lancôme
  • Eau Hermès
  • Eau d’Orange Verte Hermès
  • Eau Cartier
  • Eau Givenchy
  • Les Eaux Fraîches Roger Gallet

برخی از نوجوانان تمایل دارند عطری استفاده کنند که باعث می شود احساس کنند وارد دنیای بزرگسالان شده اند. بنابراین ممکن است آن ها عطر هایی را بخواهند که همیشه تازه یا سبک، اما اغلب با نت های میوه ای هستند. در اینجا چند عطر مطابق با این معیارها آورده شده است:

  • Eau du ciel Annick Goutal
  • Ninfeo Annick Goutal
  • Petite chérie Annick Goutal
  • Ofresia Diptyque
  • Les Aqua Allegoria Guerlain

انواع عطر بچگانه

به نکات ظریف در انتخاب عطر توجه کنید

لازم است قبل از استفاده از عطر، مقداری از آن را روی پوست کودک امتحان کنید تا اگر کودک شما حساسیت پوستی یا تنفسی به این عطر داشت؛ متوجه آن شوید.

به طور کلی، هیچ قانونی برای انتخاب عطر برای کودک یا نوجوان وجود ندارد. انتخاب عطر بستگی به رایحه، میراث بویایی هر فرد و همچنین محیط کودک دارد. عطرساز باید در کار با عطرهای کودک یا نوجوان بسیار با استعداد باشد، زیرا این سبک عطر باید به شیوه ای سبک و ظریف کار شود.

سلیقه و شخصیت کودکتان را هنگام انتخاب عطر در نظر بگیرید و برای خرید عطر از نظراتش استفاده کنید. عطر مناسب کودک می تواند به او حس اعتماد به نفس ببخشد. سایت مندلیف خدمات فوق العاده ای مانند تست رایگان عطر در محل مورد نظر شما و باکس های هدیه ویژه مناسبتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *