دسته بندی نشده

ماندگاری عطر روی لباس چقدر است؟

ماندگاری عطر روی لباس

ماندگاری عطر روی لباس چقدر است؟ این سؤال ممکن است برای اکثر ما پیش آمده باشد که در خصوص ماندگاری عطر های مورد علاقه خود کنجکاو شویم. ماندگاری عطر بر روی بدن یا لباس به عوامل زیادی بستگی دارد. در این مقاله قصد داریم به عواملی که باعث ماندگار بیشتر عطر می شوند، اشاره کنیم.

رایحه عطر ممکن است از یک روز کامل تا بیش از یک هفته بر روی لباس شما باقی بماند برخی از ادکلن‌ های ارزان ‌تر بین ۶ تا ۲۴ ساعت روی لباس‌ های شما ماندگاری دارند، در حالی که یک ادکلن یا عطر اورجینال و با کیفیت ممکن است بیش از یک هفته روی لباس‌ هایتان ماندگاری داشته باشد بنابراین تا این مرحله به این نتیجه رسیدیم که ماندگاری رایحه عطر بستگی به نوع و کیفیت عطر شما دارد.

می توان گفت که ماندگاری عطر روی لباس ها بیشتر از پوست است، زیرا الکل به همان سرعتی که از روی پوست شما تبخیر می شود از پارچه ها خارج نمی شود. البته دمای پوست شما بالاتر از دمای لباستان است که این مسئله باعث قوی تر شدن رایحه عطر می شود، اما ماندگاری آن را نیز کوتاه تر می کند.

برای خرید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و ادکلن مردانه معروف می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید و یک خرید آسان و مطمئن داشته باشید.

ماندگاری عطر روی پوست چقدر است؟

ماندگاری عطر روی پوست چقدر است؟

یک ادوپرفیوم خوب با غلظت روغن بسیار بالا ۲۰ تا ۴۰ درصد بین ۶  تا ۱۲ ساعت و حتی بیشتر ماندگاری دارد. گاهی اوقات حتی اگر دوش بگیرید، باز هم بوی آن را حس می کنید.

همان طور که گفتیم، اگر می خواهید ماندگاری عطر خود را کمی بیشتر کنید، بهتر است آن را روی لباستان اسپری کنید. البته اسپری عطر بر روی لباس همیشه بهترین ایده نیست، زیرا برخی از انواع آن مانند ادوپرفیوم، بر روی لباس رد خود را به جا می‌گذارند. قبل از اسپری کردن یک عطر جدید روی لباستان، مطمئن شوید که ردی از خود به جا نمی‌گذارد. بهتر است به صورت آزمایشی ابتدا عطر را بر روی یک پارچه کوچک یا یک تکه کاغذ اسپری کنید.

 جالب است بدانید که برخی از عطرها می‌توانند حتی پس از شستشوی لباس‌ها با مواد شوینده و نرم‌کننده، همچنان رایحه خود را بر روی لباس شما حفظ کنند.

غلظت بالای روغن ادوپرفیوم به ماندگاری طولانی‌تر رایحه کمک می‌کند که برای کسانی که می‌خواهند عطر قوی‌تری داشته باشند، پیشنهادی عالی است. با این حال، اگر علاقه مند به رایحه ای ملایم ‌تر از ادوپرفیوم هستید، استفاده از یک ادکلن پیشنهاد بهتری برای شما خواهد بود.

آیا عطر را باید روی لباس زد یا روی پوست؟

آیا عطر را باید روی لباس زد یا روی پوست؟

عطر برای استفاده روی پوست طراحی شده است زیرا این گرمای بدن است که باعث فعال شدن رایحه آن ها می شود. بسته به جایی از بدن که عطر را اسپری می کنید، ماندگاری و پخش رایحه عطر متفاوت است. به عنوان مثال، استفاده از عطر در نقاط نبض، رایحه بسیار قوی تر و شدید تری نسبت به سایر نقاط دیگر منتشر می کند.

عطرهای با کیفیت و ماندگار اغلب با مقدار زیادی روغن ساخته می شوند که می تواند لباس ها را لکه دار کند. علاوه بر این، برخی از انواع آن حاوی رنگ هستند که می تواند باعث شود لکه های روغنی روی لباس شما به مرور زمان دائمی شود. بنابراین در کنار ماندگاری عطر روی لباس، باید به عوارض آن نیز توجه داشته باشید.

بوی عطر بسته به فردی که از آن استفاده می کند می تواند تغییر کند. این به این دلیل است که هر عطر با شیمی منحصر به فرد بدن و رایحه های طبیعی پوست شما در تعامل است، که به نوبه خود رایحه ای کاملاً جدید را برای شما ایجاد می کند تا از آن لذت ببرید. اما توجه داشته باشید که هنگام اسپری کردن عطرها بر روی لباس نمی توانید به این هدف برسید.

در هنگام خرید عطر جدید، بهتر است اجازه دهید عطر برای چند ساعت روی پوست شما بماند تا قبل خرید، از بو و ماندگاری آن مطمئن شوید. به این ترتیب می توانید متوجه شوید که عطر با شیمی بدن شما مطابقت دارد یا خیر.

عطر را از چه فاصله ای بر روی لباس اسپری کنیم؟

عطر را از چه فاصله ای اسپری کنیم؟

برای امتحان ماندگاری عطر روی لباس هنگامی که عطر را روی یک تکه کاغذ (یا چند لباس) آزمایش کردید تا ببینید آیا لکه می‌شود یا نه، می‌ توانید آن را روی لباس خود اسپری کنید.

آن را به فاصله ۱۰ اینچ روی لباس ‌هایی که به صورتتان نزدیک نیست، مانند سینه یا پشت گردن اسپری کنید.

هنگام اسپری کردن عطر بر روی ابریشم یا هر پارچه ای که سطح براقی دارد، دقت زیادی داشته باشید. عطر را بیش از حد اسپری نکنید زیرا ممکن است شستشوی آن دشوار باشد. توصیه کاربردی این است که فقط عطرهای ضعیف را روی لباس خود اسپری کنید یا میزان کمی از عطرهای قوی را بر روی لباستان اسپری کنید.

چگونه ماندگاری عطر را بیشتر کنیم؟

چگونه ماندگاری را بیشتر کنیم؟

برای این که به خوبی متوجه این مسئله بشوید که ماندگاری عطر روی لباس چقدر است، باید بدانید که رایحه عطر با گرمای بدن فعال می شود. آن را روی پوست و در نقاط نبض خود اسپری کنید: مچ دست، پشت گوش، آرنج و روی گردن، اسپری کردن عطر بر روی این نقاط، باعث افزایش پخش عطر می شود.

همچنین می توانید عطر را بر روی موهایتان نیز اسپری کنید، زیرا موهایتان حرارتی ندارد و گرم نمی‌شود و این مسئله باعث می شود رایحه عطر به سرعت از بین نرود.

توجه داشته باشید که عطر را بر روی بدن خود مالش ندهید زیرا ساختار آن را خراب می کند. به سادگی آن را روی نقاط نبض اسپری کنید تا حداکثر نتیجه دلخواه را داشته باشد.

عطر ها ماندگاری بیشتری بر روی پوست های چرب دارند. ادوپرفیوم ها گاهی اوقات با لوسیون بدن مخصوص به خود عرضه می شوند که معطر است. لوسیون ها باعث می شوند رایحه عطر شما ماندگاری بیشتری پیدا کند. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که قبل از استفاده از عطر، از روغن یا لوسیون بدن خود (با رایحه مشابه) استفاده کنید و یا پوست خود را مرطوب کنید.

در این مقاله درباره ماندگاری عطر روی لباس صحبت کردیم و گفتیم که ماندگاری عطر روی لباس و یا پوست بدن می تواند به کیفیت یک عطر بستگی داشته باشد، اما در برخی موارد ممکن است جنس و نوع لباس نیز در آن بی تأثیر نباشد. روغن‌ های معطر معمولاً در عطر های با غلظت بالا یا همان ادوپرفیوم ها یافت می‌ شوند و این باعث می ‌شود ماندگاری عطر روی لباس بسیار بیشتر شود.

یکی از خدمات ویژه ای که سایت مندلیف به مندیاران خود عرضه می کند، ضمانت اصالت کالای مندلیف است که با امضای مدیر مجموعه همراه جعبه عطر ارسال می شود. در این صورت اگر شما پس از استشمام تستر همراه عطر آن را دوست نداشته باشید، می توانید بازگردانید و هزینه را پس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *