دسته بندی نشده

معرفی بهترین عطر های ارزان قیمت ولی با کیفیت

بهترین عطر های ارزان قیمت

بوی خوش، یکی از ویژگی های مثبت هر فرد محسوب می شود. با استفاده از عطر های خوش بو، رایحه ای ماندگار از خود برجای بگذارید. برای خرید یک عطر بسیار خوب، با ماندگاری بالا، لازم نیست هزینه زیادی کنید .با خرید یک عطر ارزان قیمت هم می توانید رایحه خوش و مختص به خود را داشته باشید.

در ادامه شما را با چند نمونه از بهترین عطر های ارزان قیمت  و با کیفیت آشنا خواهیم کرد.

 

۱) عطر رز ROSE PERFUME

عطر رز ROSE PERFUME

در میان بهترین عطر های ارزان قیمت، عطر رز به دلیل سبکی و ماندگاری بالا بسیار مشهور است. رایحه این عطر نزدیک به گل رز است و برای یک قرار آرام در شب بسیار عالی است.

۲) عطر فلاور مون Flower Moon perfume

عطر فلاور مون Flower Moon perfume

امروزه با کمپین های بسیار زیادی رو به رو هستیم که مخالف تست های حیوانی برای لوازم آرایشی هستند. در میان بهترین عطر های ارزان قیمت این عطر از هیچ گونه تست حیوانی برخوردار نیست و باید گفت که این عطر یک نمونه ارزان از مدل های گیاهی می باشد که با استفاده از رایحه گل یاسمن، وانیل و میوه هلو ساخته شده است. با توجه به بسته بندی آن، میتواند یک هدیه عالی و رمانتیک باشد. همچنین برای هدیه دادن عطر به عزیزانتان می توانید به قسمت مندباکس سایت مندلیف مراجعه کنید.

۳) عطر فیلاسفی امیزینگ گریس philosophy amazing grace

عطر فیلاسفی امیزینگ گریس philosophy amazing grace

اغلب عطر هایی که به صورت پودری هستند و از رایحه گل های مختلف گرفته شده اند، کمی برای استفاده روزانه مناسب نیستند اما در میان بهترین عطر های ارزان قیمت، این عطر مقرون به صرفه، رایحه دلنشینی دارد که هنگام استفاده از این عطر، احساس می کنید میان یک گل فروشی بزرگ در حال راه رفتن هستید و همچنین این عطر ماندگاری بالایی دارد.

۴) جیوانچی له اینتردیت Givenchy L’Interdit

جیوانچی له اینتردیت Givenchy L'Interdit

در میان بهترین عطر های ارزان قیمت، در نگاه اول این عطر را به شکل یک لوله باریک یا یک رژ لب خواهید دید اما در حقیقت، این رژ لب زیبا یک عطر جامد است که با استفاده از رایحه های میوه پرتقال، گیاه نعناع هندی و چوب ساخته شده است. با توجه به مواد تشکیل دهنده اش می توان گفت که، بوی دلپذیری را به شما ارائه خواهد داد. باید بدانید که برخلاف جامد بودن این عطر، به هیچ عنوان بر روی لباس شما لکه برجای نخواهد گذاشت.

 

۵) عطر بوربن وانیلی Vanilla Bourbon

عطر بوربن وانیلی Vanilla Bourbon

اگر به دنبال بهترین عطر های ارزان قیمت هستید، این نمونه یک رایحه پاییزی و شیرین را به شما ارائه خواهد داد. همانطور که از نامش مشخص است ماده اولیه آن وانیل است، این عطر با گل های یاسمن و ترنج ترکیب شده است و در نهایت رایحه دلپذیری را برای شما بر جای می گذارد.

۶) عطر گلاسیر یو Glossier You

عطر گلاسیر یو Glossier You

در میان بهترین عطر های ارزان قیمت، نمونه های گرم نیز به راحتی پیدا می شود. به عنوان مثال عطر گلاسیر یو که از موادی مانند فلفل، ریشه گل زنبق و مشک ساخته شده است. در نتیجه با توجه به ادویه های گرم استفاده شده در این عطر، می توان آن را برای افرادی که رایحه های گرم را می پسندند مناسب دانست، مانند اغلب عطر های گرم این مورد نیز، از ماندگاری بالایی برخوردار است.

 

۷) عطر کلین وارم کاتن Clean Warm Cotton

عطر کلین وارم کاتن Clean Warm Cotton

این عطر، نمونه ای بدون سولفات و پارابن است که برای همه افرادی که به دنبال بهترین عطر های ارزان قیمت هستند، مناسب است و برای سلامتی شما به هیچ عنوان خطری ندارد. این عطر از رایحه های ترنج و عنبر ساخته شده است که به شما حس یک صبح دلپذیر بهاری را خواهد داد.

۸) عطر کلینیک هپی Clinique Happy

عطر کلینیک هپی Clinique Happy

با توجه به مواد سازنده این عطر ( پرتقال، گریپ فروت و نارنگی ) می توان گفت که یک بوی کلاسیک و تابستانی دارد که در فصل های گرم، انرژی بالایی را با استفاده از رایحه خود به شما خواهد داد. اگر به دنبال عطرهای ارزان قیمت و تابستانی با بوی خنک هستید، این نمونه بهترین انتخاب برای شما است. با استفاده از این عطر، مانند اسمش خوشحال خواهید بود.

۹) عطر پرامیس جنیفرلوپز Jennifer Lopez Promise

عطر پرامیس جنیفرلوپز Jennifer Lopez Promise

این عطر، با توجه به نامی که دارد شاید آن را عطری گران قیمت بدانید اما باید بگوییم که در میان بهترین عطر های ارزان قیمت، نام عطر جنیفر لوپز نیز دیده می شود. این عطر از رایحه تابستانی و میوه های بی نظیر مانند توت، گلابی و با پایه چوب و کهربا ساخته شده است. این عطر مقرون به صرفه خیلی خوب بر روی پوست شما می ماند و بوی بی نظیری را به اطراف شما پراکنده می کند.

۱۰) عطر کوئین بی Queen bee

عطر کوئین بی Queen bee

عطر کوئین بی، یک عطر شیرین در میان بهترین عطر های ارزان قیمت است که با رایحه ملایم میوه و گل تشکیل شده است که به همین دلیل، ماندگاری بالایی ندارد اما بدون شک رایحه بی نظیری را به شما ارائه خواهد داد.

در این مقاله سعی کردیم بهترین عطرهای ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با وجود یک قیمت مناسب بهترین رایحه را انتخاب کنید و همچنین می توانید برای خرید عطر با رایحه های مختلف به سایت مندلیف مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *