دسته بندی نشده

معرفی ۱۰ ادکلن زنانه اورجینال سال ۲۰۲۱

ادکلن زنانه اورجینال

آیا می دانستید با استفاده از یک ادکلن زنانه اورجینال می توانید ورود با شکوهی به یک محفل رسمی و یا دوستانه داشته باشید. برای این منظور کافیست یکی از بهترین برندهای ادکلن زنانه اورجینال با رایحه شیرین را انتخاب کنید.

شما برای تشخیص دقیق عطر مورد علاقه خود نیازی به یک حس بویایی خیلی قوی ندارید؛ ولی با توجه به این موضوع که برندهای معروف تولید کننده ادکلن زنانه اورجینال هر ماه، یک رایحه جدید را روانه بازار می کنند، تشخیص بهترین عطر کار ساده ای نیست. اما نگران نباشید، برای آشنایی بیشتر با برترین برندهای سال ۲۰۲۱ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن های اورجینال به سایت مندلیف مراجعه کنید.

۱. عطر CHANEL N°۵

عطر CHANEL N°5

N ° ۵ یک ادکلن زنانه اورجینال است و از برند معروف و معتبر شنل است که در صدر بهترین عطرهای دنیا قرار دارد. این ادکلن در سال ۱۹۲۱ تولید شد و به دلیل ساختار منحصر به فرد خود با سایر هم دوره ای های خود بسیار متفاوت بود. این مدل از برند شنل دارای بوی تند، درخشان و تقریباً مشابه شامپاین است.

N ° ۵ به عنوان یک عطر تصفیه شده و ملایم طبقه بندی می شود و ترکیبی از گل های تازه با چوب صندل و وانیل است که با دو ماده اولیه استثنایی، May Rose و Yasmine ترکیب شده است.

۲.    عطر MARC JACOBS DAISY

عطری فوق العاده محبوب از برند جیکوبز که با بطری عجیب و زیبای خود یک هدیه ایده آل محسوب می شود. توصیف برند معروف جیکوبز از این ادکلن زنانه اورجینال به این صورت است که: “دیزی یک عطر دوستانه است، نه ارزشمند، نه عجیب و غریب، اما در بسیاری از بانوان روح ایجاد می کند.”

این رایحه خالص با نت های برتر از انواع توت های وحشی آبدار و بنفشه های سفید و نرم، عطری تازه و درخشان بر روی پوست به جا می گذارد. در قلب این ادکلن، بوی گل یاس مخملی به مشام می رسد، در حالی که عطر چوب صندل خشک شده هاله ای از گرما را به آن می افزاید.

عطر MARC JACOBS DAISY

۳.عطر DIOR J’ADORE

ادکلن زنانه اورجینال J’adore، از عطرهای اصلی و فوق العاده برند دیور است. این عطر با جزئیات فراوانی ساخته شده است که در آن اسانس ylang-ylang با نت های میوه و گل، ترکیب بی نظیری به وجود آورده است. دیگر ترکیبات این عطر عبارت است از: اسانس رز دمشقی و ترکیبی از Jasmine Grandiflorum و Sambac Jasmine هندی.

این عطر بسیار کامل بوده، بنابراین برای یک بانوی تمام عیار بسیار مناسب است و در یک بطری منحنی زیبا تولید می شود.

۴.عطر VIKTOR & ROLF FLOWERBOMB

یک عطر انفجاری از VIKTOR & ROLF است.این ادکلن زنانه اورجینال یک دسته گلی است که در آن ده ها عدد کتلیا، صدها گل یاس سامباک، هزاران فریزیا و میلیون ها گلبرگ گل رز وجود دارد و با رایحه اعتیاد آور پاتچولی و وانیل غنی شده است. با این عطر خود را برای یک رایحه پر از گل و سرشار از احساسات مثبت آماده کنید. البته، FlowerBomb چندان تند نیست، اما رایحه شیرین آن تا سال‌ ها باقی می ماند.

۵.عطر MUGLER ANGEL

یک عطر عالی شرقی در یک بطری خیره کننده است. این فرشته زیبا ترکیبی ظریف از میوه های قرمز شیرین، کارامل نرم، عسل و پرالین است که با قدرت فریبنده نعناع هندی و وانیل ترکیب شده است. آنجل عطری مجلل، شیک و جاودانه با رایحه ای اغوا کننده بوده که به صورت اعجاب انگیزی در برابر شستشو مقاوم است. علاوه بر این، با بطری چشمگیر ستاره ای خود بر روی میز آرایش شما بسیار زیبا به نظر می رسد.

۶.عطر  CALVIN KLEIN CK One

CK One یکی دیگر از بهترین نمونه های ادکلن زنانه اورجینال بوده که عطری نمادین و جسورانه محسوب می شود. این عطر در عین سادگی، حس جوانی و تازگی را در استفاده کننده خود ایجاد می کند. رایحه این عطر با ترکیب نت های باطراوت چای سبز، پاپایا و ترنج و همچنین مقدار کمی جوز هندی، بنفشه، هل و رز به تعادل بی نظیری رسیده است.

۷.عطر GUCCI BLOOM ACQUA DI FIORI

عطر GUCCI BLOOM ACQUA DI FIORI

Gucci Bloom Acqua di Fiori عطری که شادی و انرژی جوانی در هم آمیخته است. این محصول توسط عطرساز معروف آلبرتو موریلاس ساخته شده و ترکیبی از برگ های ظریف گالبانوم و جوانه های تند کاسیس که با رایحه اصلی گوچی بلوم برگرفته شده است. این عطر روح انگیز و زنانه، در یک بطری صورتی کم رنگ تولید می شود که وجود گل های عجیب و غریب بر روی بطری منعکس کننده رایحه تازه و پرانرژی آن است.

۸.عطر LANCOME LA VIE EST BELLE

عطری شیرین و زنانه برای درخشش بیشتر شما است. بطری زنانه و چشم نواز این عطر، با جلوه ظریف و رنگ صورتی خود به اندازه محتویات آن جذاب است. این ادکلن زنانه اورجینال ترکیبی از یاسمن و شکوفه پرتقال را در قلب خود حفظ کرده است همچنین با نت میانی گلابی و توت سیاه و رایحه اصلی نعناع هندی و تونکا، به یک عطر دخترانه برای استفاده در کل روز تبدیل شده است. LANCOME LA VIE EST BELLE برای دوستداران رایحه های شیرین، بسیار مناسب است.

عطر LANCOME LA VIE EST BELLE

۹.عطر REISS

از Reiss می توان به عنوان یک ادکلن واقعی با رایحه مرکبات، خزه، مشک سفید و نت گل نام برد که از آن بوی لیمو، شمعدانی و فلفل سیاه نیز به مشام می رسد. بر اساس گفته سازنده این عطر، Reiss برای جنسیت خاصی ساخته نشده و به راحتی می توانید آن را با شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید.

عطر REISS

۱۰.GIORGIO ARMANI SI

رایحه ای ضروری برای بانوان مدرن امروزی است. با این ادکلن زنانه اورجینال از لطافت رایحه آن لذت ببرید. این رایحه جذاب با روغن ماندارین، Roses de Mai (رز دِمای) Blond Woods (بلوند وودز)، کهربا و وانیل ترکیب شده است، تا عطری قدرتمند و پرطراوت ایجاد کند. Giorgio Armani Si در یک بطری براق و کلاسیک قرار گرفته و از آن دسته عطرهایی است که در هر محفلی می تواند یک همراه مناسب برای بانوان مدرن باشد.

انتخاب ادکلن زنانه اورجینال مناسب شما

در این مقاله به معرفی چند ادکلن زنانه اورجینال پرداختیم امیدواریم با ادکلن هایی که به شما معرفی کردیم مشکلی در خریدن ادکلن خود پیدا نکنید. شما می توانید متناسب با شخصیت خود ادکلن مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید توجه داشته باشید با توجه به روش های موجود می توانید از اصل یا تقلبی بودن ادکلن خود مطمئن شوید. همچنین یکی از خدمات سایت مندلیف تست عطر و ادکلن به صورت رایگان در درب منزل شماست تا با هوشیاری تمام و از جایی مطمئن ادکلن یا عطر مدنظر خود را تهیه کنید تا در استفاده از آن با مشکلی مواجه نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *