دسته بندی نشده

تستر عطر اورجینال: چگونه عطر اورجینال را  تشخیص بدهیم؟

تستر عطر اورجینال

عطر ها و تمامی رایحه های خوش بو، امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. همه ما در موقعیت های مختلف از آن ها استفاده می کنیم. برای مثال برخی از افراد قبل از جلسه های مهم کاری خود از عطر استفاده می کنند. عطر ها می توانند باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد شوند و روحیه او را تقویت کنند. عطر ها می توانند استرس شما را کاهش دهند، باعث بهبود خلق و خوی شما شوند و یا حتی خواب شما را نیز بهبود دهند؛ اما قبل از خرید، همیشه باید بتوانید که آن را کامل تست کنید. به همین خاطر ما در این مقاله به طور کامل در مورد تستر عطر اورجینال توضیح داده ایم.

تستر چیست؟

تستر ها همان عطر های اورجینال هستند که در بسته بندی های کوچک تر بدون درج برند و یا برچسب خاصی تهیه می شوند. معمولاً تستر عطر اورجینال در بسته بندی های ۱۰۰ میلی لیتری تهیه می شود؛ اما ممکن است برخی برند ها آن را در اندازه متفاوتی به بازار عرضه کنند. تستر ها برای فروش تولید نمی شوند؛ اما مسئله ای که شاهد آن هستیم، این است که این تستر ها در شبکه توزیع و فروش نقش پررنگی دارند.

دلیل خرید تستر عطر اورجینال

از جمله مزایای خرید تستر عطر می توان به قیمت پایین آن اشاره کرد. برند ها و عطر سازان مشهور دنیا در حال توسعه کار خود و تهیه عطر های مختلف برای هر سبک و سلیقه ای هستند. زمانی که قصد خرید عطری جدید را برای اولین بار داریم، هزینه کردن برای خرید شیشه بزرگ آن چندان منطقی به نظر نمی رسد. در چنین مواقعی می توان اقدام به خرید تستر عطر مورد نظر کرد.

دلیل خرید تستر عطر اورجینال

آیا فروش عطر های تستر غیر قانونی است؟

هیچ آیین نامه و یا قانونی وجود ندارد که فروش تستر عطر اورجینال را ممنوع و غیر اخلاقی بداند. در بسته بندی برخی از تستر ها عبارت غیر قابل فروش درج شده است. این عبارت سبب می شود تا بسیاری از فروشندگان تازه کار بر این باور باشند که فروش تستر کاری غیر اخلاقی و اشتباه است؛ اما هیچ منعی برای فروش آن از لحاظ اخلاقی و قانونی وجود ندارد.

تفاوت بین تستر و عطر اورجینال

از دیدگاه بازاریابی، تفاوت بین تستر و عطر اورجینال در بسته بندی و سایز آن خلاصه می شود. تستر ها در واقع همان عطر اورجینال در مقیاسی محدود تر و بدون بسته بندی لوکس و رسمی هستند. این تستر ها کاملاً نو و استفاده نشده اند؛ اما بعضاً فاقد درپوش و یا برچسب رسمی برند هستند.

 

مزایای استفاده از عطر اورجینال

مزایای استفاده از عطر اورجینال

  • قابل تشخیص بودن

یکی از مزایای استفاده از عطر های اورجینال، این است که می تواند اطرافیان را تحت تاثیر قرار دهد؛ زیرا عطر های اورجینال رایحه ای بسیار خوش بو دارند و افراد می توانند به راحتی آن را از عطر های فیک و تقلبی تشخیص دهند. به همین خاطر استفاده از عطر های اورجینال می تواند حس خوبی به شما بدهد.

  • داشتن بوی طبیعی

عطر های اورجینال به نحوی ساخته می شوند که بوی متفاوتی از عطر های فیک داشته باشند. همین مورد است که باعث می شود عطر های اورجینال، فروش بیشتری از عطر های فیک داشته باشند. در عطر های اورجینال از نت های زیادی استفاده می شود و از فرمول خاصی برای ترکیب آن ها استفاده می شود. به همین خاطر است که قبل از تهیه هر عطری، یک تستر عطر اورجینال از آن را تهیه کنید تا از اورجینال بودن عطر اصلی اطمینان حاصل کنید.

  • کیفیت تضمینی

یکی دیگر از مزایای استفاده از عطر اورجینال این است که کیفیت تضمین شده ای را دریافت خواهید کرد. عطر های اورجینال از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و دقیقا همان رایحه ای را دارند که باید داشته باشند. اگر یک عطر غیر اورجینال بخرید، ممکن است نتوانید به فهرست موارد تشکیل دهنده آن به طور دقیق دسترسی داشته باشید.

راه های تشخیص عطر اورجینال از فیک

راه های تشخیص عطر اورجینال از فیک

  • بسته بندی

اگر به بسته بندی یک عطر اورجینال یا حتی یک تستر عطر اورجینال نگاه کنید، متوجه تفاوت آن با عطر های فیک خواهید شد. هنگامی که به بسته بندی یک عطر اورجینال نگاه کنیم احتمالا متوجه اطلاعاتی از روی بسته خواهیم شد. می توانیم با وارد کردن آن در سایت شرکت تولید کننده از اصالت و اورجینال بودن عطر خریداری شده اطلاع پیدا کنیم.

ولی حتی اگر کد خاصی بر روی بسته برای تایید اصالت آن وجود نداشت، می توانید با جست و جو کردن عکس محصول در گوگل در موردش تحقیق کنید و از اورجینال یا فیک بودن آن اطمینان پیدا کنید.

  • رنگ مایع عطر

یکی دیگر از راه های تشخیص عطر اورجینال و تستر عطر اورجینال، رنگی است که مایع عطر دارد. عطر های معتبر و اورجینال با دقت بسیار فراوان تولید می شوند تا اطمینان حاصل شود که کیفیت عطر تولید شده در بالاترین حد ممکن است. هر کدام از عطر های معتبر، از مواد اولیه با کیفیتی ساخته می شوند و چندین سال صرف تحقیق در مورد نت های آن شده است. به همین خاطر است که هر کدام از آن ها یک رنگ مشخص دارند و به راحتی از عطر های فیک قابل تشخیص هستند.

  • ماندگاری نت های عطر

ماندگاری نت های عطر

ماندگاری عطر یکی از ویژگی هایی که عطر های اورجینال و تستر عطر اورجینال دارند، ماندگاری بسیار بالای رایحه آن ها است.

عطر های فیک در تقلید بوی یک عطر اورجینال موفق عمل می کنند؛ اما موفقیت آن ها همین جا به پایان می رسد. آن ها به اندازه عطر های اورجینال ماندگاری نخواهند داشت و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی بوی متفاوتی از خود منتشر خواهند کرد. در ضمن عطر های فیک فقط در نت های اولیه یک عطر می توانند خوب عمل کنند و نمی توانند نت های بعدی آن را درست منتشر کنند. عطر های فیک همچنین نمی توانند آن حس خوبی که عطر های اورجینال به افراد می دهند را بدهند.

جمع بندی

در این مقاله در مورد عطر اورجینال و تستر عطر اورجینال صحبت کردیم. در مورد مزایای استفاده از عطر اورجینال و معایب استفاده از عطر تقلبی توضیح دادیم. متوجه شدیم که استفاده از عطر های تقلبی به علت داشتن مواد شیمیایی خطرناک می تواند بسیار برای پوست ضرر داشته باشد و موجب حساسیت شود. به همین خاطر است که استفاده از آن ها را در هیچ شرایطی پیشنهاد نمی کنیم و توصیه می کنیم تا جای امکان از عطر های اورجینال استفاده کنید. در مورد این که چگونه می توانید عطر های اورجینال را از عطر های تقلبی تشخیص دهید به طور کامل در مقاله توضیح دادیم. شما می توانید برای خرید نواع عطر ها با اسانس های اورجینال به سایت مندلیف مراجعه کنید و همچنین برای انتخاب عطر اصل از سرویس مندپیکستر بهره ببرید و عطر خود را در درب منزل یا محل کار تست کنید و آن را با خیالی آسوده خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *