اخبار, برندها

با رایحه ۲۰۲۰ «رابینسون بیر» برند آتکینسون بیشتر آشنا شوید

هر رایحه‌ای، جدای از اینکه بخواهد توسط چه برندی و از چه کشوری تولیدشده و به بازارهای جهانی، راه خود را پیدا کند، بدون شک دارای یک ترکیب منحصربه‌فرد و هرم خاص از نت‌های اصلی است که بتواند دوستداران خود را پیداکرده و از طریق همین منحصربه‌فرد بودن، علاقه‌مندان به رایحه‌های خوشبو را به سمت خود جذب کند.

برند موسوم به آتکینسون (Atkinson) نیز از این قانون جدا نبوده و اکنون‌که هنوز فصل تابستان سال ۲۰۲۰ شروع نشده است و در سه‌ماهه بهار سال به سر می‌بریم، قصد دارد تا در کالکشن معاصر خود بانام روبینسون بیر (Robinson Bear به معنای خرس رابینسون)، یک رایحه تازه‌وارد را اضافه کند. این رایحه جدید، به‌نوعی به رمان معروف آقای دنیل دیفو (Daniel Defoe) بانام Robinson Cruose اختصاص‌یافته است که در آن، خرس، هم به‌عنوان سنت این برند و هم به‌نوعی، نمادی از این خانه مُد و طراحی، محسوب می‌شود.

کالکشن معاصر این برند یا همان Contemporary Collection، برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد که توانست نظرهای زیادی را به سمت خود به‌واسطه ترکیب نت‌های اصلی‌اش، جذب کند.

این رایحه جدید نیز می‌خواهد تا روح داستان نام‌برده را جشن گرفته و شخصیت کاریزماتیک نویسنده‌اش را برای همه علاقه‌مندان، به‌نوعی جدید بازگو کند. رایحه‌ای که می‌تواند به روش خود و با قسمت‌هایی از داستان که خود بلد بوده و از آن‌ها نام می‌برد، موج‌های اقیانوس و روزهای آفتابی را با یکدیگر ترکیب کرده و به همان رایحه‌ای برسد که شاید، هرکسی می‌تواند عاشق آن شود.

هرم نت‌های اصلی

نت‌های گشایشی: رازیانه ستاره‌ای، سانتولینا (santolina)

نت‌های میانی: سدر ویرجینیایی، پاچولی یا نعناع هندی، توت‌های جونیپر

نت‌های پایه: عصاره درخت بلوط، گل لادن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *